Co trzeci Polak nie planuje dnia planujmy dzień!
36 proc. Polaków nie planuje swojego dnia – wynika z badania „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem”. Ci, którzy starają się to robić osiągają więcej sukcesów!
36 proc. Polaków nie planuje swojego dnia – wynika z badania „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem”. Ci, którzy starają się to robić osiągają więcej sukcesów!
Przymusowa izolacja, wynikająca z przedłużającej się pandemii, zmusiła nas do poszukiwania nowych sposobów na spędzanie czasu wolnego w domu. W myśl hasła DIY, czyli „zrób to sam”, wiele osób zaczęło zdobywać praktyczne umiejętności
Każdy moment w życiu jest dobry, aby zacząć dbać o zdrowe odżywianie i dzięki niemu pozytywnie wpływać na kondycję fizyczną i psychiczną naszego organizmu
Jak pokazują analizy firmy Expander Advisors, w lutym ceny mieszkań w największych polskich miastach biły kolejne rekordy. W porównaniu do sytuacji sprzed roku, ceny ofertowe wzrosły średnio aż o 16 proc., co zniechęca część potencjalnych nabywców
Co czeka przyszłych kredytobiorców w tym roku? Czy pandemia Covid-19 nadal będzie decydować o krokach podejmowanych przez banki? Co nowego przyniesie rok 2021
Biel i czerń na dobre zagościły w naszych domach. Zobacz, jakie dodatki wybrać, aby nasza kuchnia była nowoczesna, modna
Zmiana modelu studiowania to między innymi wynik drastycznie rosnących kosztów życia. To one często sprawiają, że studenci decydują się na łączenie pracy z edukacją
Nowy zakład stanie się największym i najbardziej zrównoważonym środowiskowo obiektem PepsiCo w Europie. Dzięki inwestycji powstanie 450 miejsc pracy
Dwieście tysięcy – tylu kierowców zawodowych ma zabraknąć w Polsce już za dwa lata. Możliwości wsparcia w wyjściu z tej sytuacji branża dostrzega w cyfryzacji.
Miłości w sieci szuka dziś nawet 6 mln ludzi. Niestety, im jest ich więcej, tym szybciej przybywa oszustów, którzy to wykorzystują
Sezon alergii trwa! To trudny czas dla alergików – mimo wiosennej pogody i coraz cieplejszych dni, wiele osób pozostaje w domach w obawie przed kontaktem z alergenami i nasileniem uciążliwych dolegliwości
Epidemia COVID-19 już wpłynęła negatywnie na sytuację finansową niemałej liczby konsumentów na całym świecie
© 2015-2024 DTL.PL – Wszystkie prawa zastrzeżone.